Sunday, March 24, 2013

Günün Makyaji // EOTD - 24.03.2013

Cok dogal ve basit bir makyaj yaptim bugün. Ise de böyle gittim (evet, bugün Pazar - hayir, normalde Pazar'lari calismiyorum; bugün istisnaydi). Daha cok gözlerime degil de yüzümün, daha dogrusu bazimin mükemmel olmasina önem gösterdim bu sefer. Ama yüzümden resim koymayi sevmedigim icin yüzümün görünüsünü cekmedim. Buyrun gözlere :-)

Today I did a very natural and light look. I went to work like this (no, I usually don't work on Sundays, but today was an exception). I didn't really concentrate on the eyes, but on the base of my face with this look. However, because I don't like sharing pictures of my whole face here on my blog, I didn't take pictures of my skin or anything. Here you go with the eyes :-)


Bütün gözüme hafif parlak bir far (genelde krem far) uygulayip ince bir eyeliner fircasiyla cok hafif bir eyeliner cekmeye bayiliyorum son zamanlarda. Bunun icin gri far kullandim. Kuyrugunu da normalde yaptigim kadar uzatmadim, hatta eyeliner pek belli bile olmuyordu, ama yine de böylece kirpiklerim daha kalin göründü.

I really love applying a slightly shimmery color to my eyelids (usually a cream eyeshadow) and then applying a very thin and light eyeliner with an eyeliner brush. I used grey eyeshadow for this step. I also didn't extend the wing out like I normally would, but chose to wear a rather short-winged liner today. It wasn't even that noticeable, but it sure made my lashes look a lot thicker.


PRODUCTS I'VE USED

Brows
Essence Wild Craft Eyebrow Kit
Catrice Brow Gel

Eyes
Urban Decay Primer Potion
Catrice Made To Stay Longlasting Eyeshadow - 040 Lord Of The Blings
Sleek Bad Girl Palette
Chanel Le Volume De Chanel Mascara

Face
Caudalie Eau De Beaute
Comodynes BB Color Skin Perfector
P2 Feel Natural Concealer
Benefit Hoola
Sleek Life's a Peach Blush
Catrice Enter Wonderland Collection Highlighter

Lips
Etude House Follow Me Lipstain

- iheartsu
Instagram: iheartsu
Mail: theheartscalling@gmail.com

----------
Next Post: Bomb Cosmetics Opium Den Candle

4 comments:

  1. genellikle ben de böyle hafif makyajlarımı daha çok seviyorum özellikle günlük kullanımda akraba ziyaretlerinde filan çok ideal oluyor :)) sana da çok yakışmış tatlım (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, akraba ziyareti icin de mükemmel! :-) Sana da cok yakisiyordur kesin canim benim <3

      Delete
  2. Tam benim tarzım :) Yok gibi far, eyeliner ve bolca rimel.. Çok seviyorum sade makyajları.. Yine çok güzelsin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sen de cok güzelsin canim <3 Tarzlarimiz ayni demek :-)

      Delete