Thursday, March 7, 2013

Önemli Duyuru: Bundan Sonra Blogumu Iki Dilde Yaziyorum!

Merhabalar! Birkac gündür düsünüyordum blogumu Ingilizce'de de yazmayi, cünkü Üniversite'de Ingilizce okuyorum, ve (bana en yakin olanlar bile bilmese de) bazen Ingilizce'de bile düsünüyorum! Ingilizce diziler izlemekten, Ingilizce mektup arkadaslarindan filan da kaynaklaniyor tabii. Hem kitlemi büyütmüs olurum diye düsünüyorum. Ingilizce'yi gercekten cok seviyorum, hatta Türkcem'den bile daha iyi oldugunu düsünüyorum. Gerci bu sevinecek degil utanacak bir sey, ama Türkcemi de son iki yilda bayagi gelistirdim. Her neyse, önceki yazilarimi zaman buldukca da Ingilizce'ye cevirip altina yazacagim insallah. Bakalim. :-) Siz ne düsünüyorsunuz bu degisim hakkinda? Iyi mi kötü mü?

---

Hi guys! For the last few days I've been thinking about becoming a bilingual blogger. I'm not studying English in university for nothing, right? And most important of all, I must admit that I do feel a little more comfortable writing in English rather than Turkish, because sometimes I don't quite know which words to use to describe the products I'm reviewing. I'll try to find some time and translate all of my previous entries into English. I hope you all have a wonderful time on my blog! Being a bilingual blogger means much more work to do, but that's fine with me. I love the English language!

Happy reading!

- iheartsu

Instagram: iheartsu
Mail: theheartscalling@gmail.com


----------
Next Post: Bourjois Healthy Mix Serum Foundation + Application

13 comments:

  1. Ben de iki dilde yazıyorum. Bazen hata yapıyorum ama olsun ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olsun, asil böyle ögrenir insan :-) Hata yaparak <3

      Delete
  2. Bi aralar ben de yazıyodum,ama şimdi TR yazmaya bile vakit ayıramamaktan hiç bulaşmıyorum bilee!
    :/ Dediğin gibi çoğu kez ben de İng. düşünüyorum bebeğim. İzlediğim tüm dizi filmler İng. Tr bloglardansa daha çook yabancı bloglara yorum atıyorum hep. Türkçe - Edebiyat okuyup İngilizceyi bu kadar sevmem hiç iyi bişey değil,çünkü bi kelimenin anlamını İngilizceden yola çıkarak hocaya söylediğimde 3254584584 kez azar yiyorum,ehehe :) Lafı niye uzattım ayol,mjxx <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa, ben hic görmedim senin Ing yazilarini. Dur bir bakayim :-)
      Ayyy gercekten mi? Hangi dizileri izliyorsun mesela? :D Ben bayiliyorum da <3
      Aynen, ben de daha cok yabanci bloglari takip ediyorum. Su an takip listemde 200 blog var ve bunlardan hemen hemen 150si Ingilizce. :D
      Ahahah, aynen ya, ben de Almanca'da Ing'den cevirdigim kelimeleri kullaniyorum direkt :D

      Delete
  3. cok iyi dusunmussunuz biliyorsaniz tabiiki yazilmali cunku o sizin icin cok onemli bir referans bu arada ben sizin eski blogu da cok seviyordum geri donmenize cok sevindim ayrica ben de yeni bir blog actim bilmiyorum basarabilecek miyim henuz cok acemiyim izleyicim olup duyuru yaparsaniz cok sevinirim cunku acilisa ozel bir cekilis yapmayi dusunuyorum ama izleyicimin olmasi gerekiyor tesekkurlerimle saglikli gunler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok sevindim böyle düsünmene ve eski blogumdan beri tanimana! :-) Eski takipcilerimi bulmak o kadar sevindiriyor ki beni anlatamam <3 Yeni blogun linkini bana verirsen mutlaka yazarim tabii! Benim de cok fazla takipci sayim yok, ama yine de yardimim dokunur biraz belki :-) Profiline gittim, ama blogunun linkini Google+'da bulamadim. =/ Bana linki at da zamanim olunca bir yazi yazayim hakkinda :-)

      Delete
  4. İyi olur bence de. Bir dil bir insan.. lisan.. neyse işte ondan :D:D kitleni geliştireceğine eminim ben de. Bazen ben de düşünmüyor değilim ama sanırım şimdilik böylesi benim için daha kolay :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, aynen :D
      Sen kendini nasil daha rahat hissediyorsan öyle yap canim <3 Ama Ingilizce konusup yazdikca daha da gelistiriyor insan kendisini. :-) Insallah sen de yaparsin <3

      Delete
  5. What a great idea!! Everybody must know you!

    ReplyDelete
  6. Çok iyi bir karar olmuş.Ben hem ing hem türkçe yazdıklarını okurum ingilizce benimde ilgi alanım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu cok güzel! Farkli diller ögrenerek her zaman kendini gelistirir insan :-)

      Delete
  7. Bu konuda bende gerçekten sıkıntıdayım. Okuyucunun istediği dile çevirebilmesi gibi bir teknoloji henüz yok galiba (ya da ben bulamadım) o yüzden konu genelse ingilizce, Türklere özgüyse türkçe yazıyorum. Bu şekilde gidiyor öyle.. Başarılarının devamını dilerim.

    ReplyDelete