Sunday, March 3, 2013

Rival de Loop Automatic Lipliner Natural

Günaydin! Umarim güzel bir Pazar günü gecirirsiniz :-)
Bugün uzun zamandir hazirda duran ve yazisini yazmaya üsendigim bir üründen bahsedecegim:
Rival de Loop'un asansörlü 'Natural' renkli dudak kalemi. Ben bu kalemi de funnypilgrim sayesinde aldim. Daha önceki bir yazimda da ondan bahsetmistim ve onun ne alirsa alsin aynisindan benim de aldigimi söylemistim. Ona makyaj konusunda cok güveniyorum. Cilt bakim tabii baska mesele, onu herkes kendisi bilmeli, ama ne zaman 'bu ürünü cok begendim' diye söylese, hemen alinacaklar listeme koyuyorum. Bu blogda onun sayesinde aldigim daha bir sürü ürün göreceksiniz. :-)

Gelelim dudak kalemine.


Paketlemesi: Gördügünüz gibi asansörlü bir dudak kalemi. Dört köse seklinde bir formu var, bu yüzden yuvarlak kalemler gibi ordan oraya kaymiyor sabit kaliyor. Asagidaki taraf rengini gösteriyor ve ayni zaman kalem tiras görevini görüyor. Yani orayi cikarinca icinde bir kalem tiras bulunuyor. Altinda kalem tiras saklayan kalemleri hep sevmisimdir ve pratik bulmusumdur. Puan: 10/10

Rengi: Lipliner dedigine bakmayin, aslinda dudaginizin üstüne süreceginiz bir sey degil. Sadece rujunuzu filan sürdükten sonra (özellikle koyu renklerde) agzinizin kenarini düzeltmek icin ve rujunuzu/dudaklarinizi daha belirgin yapmasi icin üretilmis. Gördügünüz gibi acik bir ten rengi, bu yüzden dudaklarin etrafi icin cok uygun. Ben sahsen birkac defa asil görevi icin kullandim, ama funnypilgrim bunu sadece gözlerinde kullandigi icin ben de öyle kullanmaya basladim ve cok memnunum. Bircok kisi gözlerinin ic tarafina beyaz bir eyeliner sürer, gözlerini daha büyük göstermek icin. Bence bu renk onun daha dogal görünen bir alternatifi. Gözleri cok dogal bir sekilde büyük gösteriyor, ki buna benim cok ihtiyacim var, cünkü oldum olasi minicik gözlerim vardir. Puan: 10/10


Swatchlar


Gözümdeki durusu


Bircok günün makyaji yazilarimda da bunu kullanmistim. Hemen hemen her gün kullandigim bir kalem oldu. :-)

Yapisi: Cok yumusak bir yapiya sahip. 'Dudaklar icin yapilmis, gözlerime süremem' diye bir korkunuz olmasin, gözler icin de cok cok uygun bir formülü var ve hijyenik. Puan: 10/10

Kaliciligi: Gayet iyi. Daha fazla kaliciligi olabilirdi aslinda, ama böyle de memnunum. Genelde günde yaklasik 3 saat sabit kaliyor gözümde, sonra biraz silinmeye ya da akmaya basliyor. Ama ten rengi oldugu icin akinca 'panda gözler' problemi cikmiyor, bu yönden kesinlikle iyi. Dedigim gibi, kaliciligi daha uzun olsaydi mükemmel olurdu, ama aslinda dudaklar icin yapilmis bir ürünü gözlerimizde kullandigimizi düsünürsek, kaliciliginin daha fazla olmasi pek mümkün degil gibi geliyor bana. Puan: 7/10

Fiyati: Iste benim favori noktam! Acik söylüyorum, bu ürünü ayni renkte ve ayni yapida lüks bir marka satsa, almayi düsünürdüm. Performansini o kadar begeniyorum yani. Ama en iyi yani, performansinin bu kadar iyi olmasina ragmen, fiyatinin düsük olmasi. Ben 1,99€'ya aldim ve bu fiyati kimse gecemez. Puan: 10/10

Böyle ucuz standlara bakmadan 'amaaan, ucuzsa kalitesi de düsüktür' deyip gecmeyin. Özellikle sirf High-End kullananlara ve Drugstore markalara önyargiyla bakan arkadaslara sesleniyorum. Ürünlere bir sans vermeden hakkinda yorum yapamazsiniz. Bakin ben ne güzel ve isime yarar bir sey buldum. :-)

Umarim bu degerlendirme size yardimci olmustur. Bu ürünü Rval de Loop Young degil de normal Rival de Loop standinda Rossmann'larda bulabilirsiniz. Orada bir testerini elinizde swatchlayin, begeneceginizden eminim. Insallah ilgili olanlar alir :-)

Herkese... 'acik gözlü' bir gün dilerim! :D
- iheartsu

11 comments:

  1. Ben de bu kalemi waterline için kullanıyorum:))

    ReplyDelete
  2. Ahaha aylardır gözlerim için bu kalemi kullanıyorum, kalemtıraşı olduğunu senden öğrendim. :D

    ReplyDelete
  3. ilk rossmann ziyaretinde bakacağım bu ürüne. oh be pahalı olsun olsun da olsun demeyen blogger! seviyorum sizleri :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pahali seylerin coguna sadece ismi icin para ödüyorsun. Tabii bazilarinin cok kaliteli ve zararsiz icerikleri vardir (Drugstore ürünlerde de kaliteli icerikli markalar vardir, ama bayagi bir aramak lazim, kalitesiz icerikliler cok aslinda), ona bir sey diyemem. Icerik konusunda dikkat etmemiz gerekir, ama benim sürekli aldigim Drugstore ürünlerin cogunun icerikleri gayet güzel ve kaliteli oldugu icin size de gönül rahatligiyla tavsiye edebiliyorum. Yani demek istedigim, bazi noktalarda mutlaka High-End alinmali (mesela cilt bakimi), ama baska noktalarda Drugstore olmasi bir problem degil bence, icerigi iyi olsun, gerisi önemli degil. Ve Rival de Loop'u cok sevmemin nedeni bütün ürünlerinin tamamen Vegan olmasi (hayvan özü icermemeleri, mesela bal) ve hayvanlarda test yapmamalari.
      Tesekkür ederim yorumun icin! :-)

      Delete
  4. Kalemtraşını ben de görmedim, eve gidince hemen bakacağım ben de:)

    Kalemi göz kalemi olarak almıştım, 2 hafta sonrasında dudak kalemi olduğunu farkkettim ama hala gözlerim için kullanıyorum ben de :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, süpermis :-) Ben de ilk göz kalemi olarak alirdim (önceden dudak kalemi oldugunu bilmeseydim). Süper bir rengi var :-)

      Delete
  5. Postunuz neredeyse 2 yıl sonra bile işe yaradı! Geçen hafta okumuştum fotoğraftaki görüntüyü çok beğendim fırsat bulduğum an hemen Rossmana gittim ve aldım ^.^ Tam aradığım şey ve çok uygun fiyatlı, teşekkürler :>

    ReplyDelete