Sunday, March 31, 2013

Büyük Tavsiye: Soap & Glory Hand Food

[English will be added soon!]

Soap & Glory'e bayiliyorum! Ilk olarak bunu söylemek istedim. Ürünleri birakin, paketlerini bile yiyesim geliyor. Marka kendisine özel bir pembe tonu secmis sanki, nerede bu tonda pembe görsem direkt aklima Soap & Glory geliyor. Bizim Douglas'larda (Almanya'nin Sephorasi gibi bir sey) hep satiliyor, ama bazi ürünleri ne yazik ki yok. Markanin yaklasik 90%i burada satiliyor, ama mesela parfümleri hic yok maalesef. Kardesim Esma ve ben parfümlerini de cok merak ediyoruz. Belki bir gün firsat bulursak internetten ismarlariz ama körü körüne parfüm ismarlamak da bayagi riskli. Ayrica bu marka Ingiliz markasi. Böyle seker bir markayi bulsa bulsa zaten Ingilizler bulur!


Bu yazida size Caudalie'nin el kreminden bile daha cok sevdigim Soap & Glory Hand Food'u tanitacagim. Bendekinin boyu 50 ml, ama orjinal boyu 125 ml ve 9,95€'ya satiliyor. Gayet uygun bir fiyat - L'Occitane'in mesela bademli el kremi var bende ve onun icerigi 30 ml, fiyati ise 7€. Arada bayagi fark var, gramaj ve fiyat yönünden. Bu 50 ml'lik boyu bir Soap & Glory 5 ürünlü setinden cikmisti ve el cantam icin mükemmel bir boy! Cantama hem bunu, hem de Caudalie'ninkini koyuyorum her gün. (O an hangi kokuyu tercih ediyorsam secip sürüyorum yani).



Evde kullanmak icin de 250 ml'lik bir boyunu aldim. Bu da el yikama jeliyle bir sette 14,95€'e geliyordu. Yatagimin yanindaki komodinde duruyor, her gece yatmadan önce kalin bir kat sürüyorum ve bütün gece islemesine izin veriyorum. Sabah kalkinca o kadar yumusak oluyor ki ellerim, kelimelerle anlatamam!

Yapisi cok siradan, yumusak ve iyi dagitiliyor. Kokusu cok tatli, bir cesit seker gibi kokuyor ve hafif pudramsi bir koku da geliyor ellere isledikten sonra. Ben cok güzel buluyorum kokusunu, resmen bagimlilik yapiyor. Kütiküllerim icin de gayet uygun, onlari kütikül bastiricisiyla ileri itmeden önce ya bu kremi ya da Caudalie Divine Oil'u kullanip yumusatiyorum, ve böylece cok daha kolay itebiliyorum. Gercekten harika bir el kremi, aradigim her sey var! Cok iyi nemlendiriyor ve verdigi nem de kesinlikle cok uzun bir süre kaliyor, ama ellere yagli bir his vermiyor ve dokunma ekranli telefonlarda mesela el izi birakmiyor. Caudalie'nin el kremi kalicilik yönünde bundan daha kötü bir performans gösteriyor acikcasi, o bir saat sonra gitmis oluyor, ama Hand Food hala ilk sürdügümki gibi kaliyor. Kokusu da ayni sekilde cok kalici. Herkese öneririm, gercekten harika bir ürün! Eger Soap & Glory'yi Türkiyeye de getirirlerse, o zaman mutlaka denemelisiniz diyorum! Hatta gittigidiyor'da filan arayin, belki bulursunuz yurtdisindan alip getiren birilerini. Bol sanslar <3

- iheartsu
Instagram: iheartsu
Mail: theheartscalling@gmail.com

----------
Next Post: Büyük Tavsiye: Caudalie Eau de Beaute

3 comments:

  1. buraya gelse de fiyat iki katına çıkıyor tatlım çok şanssızız :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Öyleyse siz buraya geleceksiniz! :D nasil cözüm ama? Hepiniz buraya benim sehrime gelin, her gün görüselim! :D :D

      Delete
  2. Hımm bunu bulmalı

    ReplyDelete