Monday, March 4, 2013

Yves Rocher 3 Minutes Masque Eclat


Merhabalar! Bu yazida sizlere Yves Rocher'in Narli Maskesinden bahsedecegim.

Paketlemesi: Bastirmali bir ambalaji oldugu icin ürünü son damlasina kadar cikarabiliyorsunuz, bu yönden kesinlikle iyi. Paketin rengi de hosuma gidiyor. Puan: 10/10

Kokusu: Cok hos ve ferah bir kokuya sahip. YAyni Yves Rocher'in Narli Jardins du Monde Dus Jeli gibi kokuyor (ki oradaki narlar da Ispanya'dan, ayni bu maskedeki narlar gibi). Puan: 10/10

Icerigi: Bunun tek boyu var, o da 50 ml. Bir maske icin normal boy, diyecek kötü bir sey yok. Bir paketi yaklasik 15 defa kullanabiliyorum. Puan: 10/10

Fiyati: 2,95€'ya aldim ben. Fiyatina da diyecek bir sey yok. Bir maske icin normal, hatta ucuz. Puan: 10/10

Etkisi: Simdiye kadar her noktaya 10 puan verdim, ama etkisi hakkinda ayni güzel seyleri söyleyemeyecegim. Ben bunu genelde banyoda kullaniyorum, Banyo Rutinim yazimda da söyledigim gibi. Yani haftada 3, belki de 4 defa kullaniyorum. Elime yukaridaki resimdeki kadar bir miktar alip islak yüzüme sürüyorum ve (isminde de yazdigi gibi) 3 dakika sonra yikiyorum. Yüze isilti ve parlaklik katacagini söz veriyor, ama bende böyle bir etki ortaya cikmadi. Bu benim sanirim dördüncü paketim ve ilk kullanisimdan beri bunun bende ise yaramadigini biliyorum. Peki neden dört defa aldim, ise yaramadigini bile bile? Cünkü kokusunu seviyorum, rengini seviyorum (nedene bak -_-) ve sürülüsünü seviyorum, cünkü tenimin üzerinde cok yumusak ve cok kaygan, ve ben banyoda bunu sürerken bu hissi cok seviyorum. Bu yüzden bu bitince tekrarini alirim. Asla "hayatimin maskesi" diyemem, ama bana verdigi hissi begeniyorum. Ise yaramiyor, evet, ama bu kendi tenimdeki sonuc. Sizde belki ise yarar, orasini bilemem. Yüzüme hicbir sekilde aydinlik veya canlilik katmadi. Yikadiktan sonra verdigi ferah his yüzünden iki puan veriyorum. Puan: 2/10

Dedigim gibi, bu bendeki etkisi. Siz kullanip 'ama benim yüzüme canlilik ve aydinlik veriyor' diyebilirsiniz, ama bendeki etkisi sifir yani. Olsun, yine de alirim. Kokusu <3

Hepinize ferah bir gün diliyorum!
- iheartsu

9 comments:

  1. bu maske çok övülüyor genelde ben de denemek istiyorum ama indirim beklerim almak için..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insallah sende daha iyi bir etki gösterir canim :-))

      Delete
  2. Yves Rocher'dan kullandığım hiçbir üründen verim alamadım. Saç maskesi saçımı yumuşatmadı ağırlık verdi, roll on aldım doğal olduğunu iddia etse de içinde aliminyum olduğunu gördüm. Lip balm aldım dudaklarımı kuruttu! Lip gloss aldım inanılmaz kötü, yapay bir tadı var. şampuanlarından da verim alamadım.

    her ürün harika kokuyor ama hiçbir olumlu etki yapmıyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu konuda sana hak veriyorum. yagli saclar icin bir sampuanini aldim, kullandiktan bir gün sonra saclarim dünyanin sonu gelmis gibi yagliydi, gözlerime inanamadim! O kadar cok seyini denedim ki Yves Rocher'in, ama hicbiri bende de söyledigi etkiyi birakmadi acikcasi. Makyaj konusunda baska tabii de cilt bakim ürünlerinde gercekten hicbir sekilde etkisini görmedim. Hayal kirikligina ugradim. Biliyorum, her seyini denemeden "Hicbir ürünü güzel degil" diyemeyiz, ama ben bayagi cok denedim (sen de cok denemissin belli ki) ve ikimiz de (ve bircok daha insan) begenmedigimize göre gercekten de kalitesiz ürünler yapiyor diyebiliriz aslinda. Yves Rocher'den kullandigim tek sey bu zaten. Gecen sene bir sampuan ve sac kremi deneyeyim diye ismarladim. Almaz olaydim, yikandiktan sonra saclarim saman gibi kupkuruydu ertesi gün ise resmen kafama bir kilo yag dökmüs gibiydim. Igrencti!
      Neyse, yorumun icin tesekkürler. :-)

      Delete
  3. Ben de kullandım ve hiçbir etkisini görmedim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, birini daha buldum bak :D Senden önce de bir mail almisti ve bana onun da isine yaramadigini söylemisti :D

      Delete
  4. ben de yazısını yazacaktım yakında. yorumlarım aynı. güzel kokuyor, başka da bi etkisi yok =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen! :D Zaten kokusu yüzünden aliyorum sadece :D
      Yazini bekliyorum!

      Delete
  5. Hiçbir halta yaramıyor. Bedava verseler almam ! :D

    ReplyDelete