Wednesday, April 17, 2013

Alisveris - Nivea, John Frieda, Yankee Candle

[English will be added soon!]

Gecen gün abone oldugum Nivea dergisinden bana bir sürü kupon cikti. Beraber en az 9€ degerinde olan 3 ürün alinca 3€ indirim verilecekti, ben de tabii bu sansi kacirmayip henüz denemedigim birkac Nivea ürünü aldim. Kuponlar hala gecerli, o yüzden belki tekrar bir sey bulursam alirim.


Nivea Waterlily & Oil Shower Gel:
Cok güzel kokuyor ve icinde minik peeling tnecikleri var. Bunun diger türünü de denemeyi planliyorum.
Nivea Yüz Temizleme Köügü: Köpük olarak cikiyor. Makyajimi silmek icin Rival de Loop yüz temizleme jelimin yerine kullandim birkac defa, fakat performansi pek iyi degil. Bütün makyaji degil de önceden silinmis olan ve geriye kalan hafif makyaji silmek icin daha uygundur diye düsünüyorum.
Nivea Creme Peeling Shower & Scrub: Iste buna bayildim! Hem cok iyi ve ferah bir kokusu var, hem de cok iyi bir performansi var. Hafif köpürüyor ve cildi canlandiriyor. Bazen vücudumun cok katilastigini hissediyorum ve bu peeling sayesinde yine biraz hareketlenmis gibi oluyorum. Anlatabildim mi bilmiyorum, ama umarim ne demek istedigimi anlamissinizdir.

Hazir drugstore'a ugramisken bir de lazim olan seyleri yeniledim.

Essence Floral Grunge Blush: Bu alligi ücüncü alisim oluyor. Birincisini kendim icin, ikincisini su anki cekilis icin, ücüncüsünü (bunu) ise naslii.com blogunun sahibesi Nazli icin. Ona bir hediye paket hazirliyorum da. ^^
Balea Rasiergel: Aloe Vera'li bu tras köpügünü bacaklarim ve kollarim icin kullaniyorum. Biliyorum, jiletle almak iyi degil, ama bazen makineyle almaya üseniyorum ve cabuk bitsin istiyorum. Kokusu muhtesem!
John Frieda Frizz-Ease Sac Düzlestirici Krem: Bu kremi Sac Bakim Rutinim'de de tanitmistim. Daha önce bir paketini bitirmistim ve sonra unuttum gitti. Birkac ay önce ise kardesim bana kendisine aldigi aketten birazini bir kücük kutuya doldurdu ve ben yine bu ürünü kendim icin kesfettim ve ne kadar sevdigimi hatirladim. Indirimde bulunca da hemen kaptim. :-)

Shea Oil & Lemongras Nemlendirici Sample: Kardesim ve ben en sevdigimiz kumpirciye gitmistik ve orada calisan bir kizi tanidigimiz icin onunla konusmaya basladik. Bize cok bakimli oldugumuzu filan söyledi (hihii :D), sonra da bize o kumpirci üzerinden is yapan bir zenci adamin kendi yaptigi nemlendiriciden birer tester verdi. Cok tuhaf bir olaydi gercekten, ama deneyelim bakalim. O zenci adam her iki güne bir oraya gelip kumpircinin müsterilerine kendi ürünlerini tanitip satiyormus. Ne düsünecegimi bilmiyorum, ama bakalim artik. Deneyecegimi sanmiyorum acikcasi, ama yine de bu olayi sizlerle paylasmak istedigim icin fotografa ekledim o kücük kutuyu.
Sweet Desire Hand & Nail Cream 'Raspberry': Minik Rival de Loop Lipliner Natural cekilisimde kazanan arkadasimiz icin aldim bu el kremini. Sürpriz hediye olacak demistim, bu ve RDL Liner disinda birkac sey daha ekledim pakete. Umarim begenir. Kokusu nasil bilmiyorum valla. =/

Yankee Candle Mini 'Fresh Cut Roses': Bunun 2,50€ olduguna inanabiliyor musunuz? Yaklasik 6 TL oluyor bu. Cok pahali yahu. Ama son zamanda mumlara takmis durumdayim ve Yankee Candle'den daha kaliteli bir mum markasi tanimadigim icin bunlardan aldim birkac tane. Daha önce de Fresh Cut Roses'i bu boyda denemistim ve hayran kalmistim. Bunun en büyük boyunu bir almam lazim. Bana bir yerden piyango ciksin lütfen ya.
Yankee Candle Mini 'Red Velvet': Bu kokuya hastayim, cok agir, sicak, günes gibi bir kokusu var. Cok romantik ve nasil desem, 'kirmizi' iste. Tam olarak böyle anlatabilirim. :-) Herkese de tavsiye ederim!
Yankee Candle'lari bitmis olan Caudalie Divine Oil mumumun bardagina koyacaktim aslinda, ama belki sigmaz diye ne olur ne olmaz bir tane de kücük mum bardagi aldim.


Ve eve geldigimde Caudalie mumuma koymayi denedim ve hakli ciktim. Zavallim yaa, 'ben diyetteyim' deyip de diyetten sonra kendi bedeni pantolona bile sigamayan obez kadinlar gibi yavrucazim.


Bugün de Primark'a gittim, ama onun yazisini sonra paylasirim. Öptüm sizi!

- iheartsu
Instagram: iheartsu
Mail: theheartscalling@gmail.com

----------
Next Post: [Yemek Tarifi] Ev Yapimi Krep

11 comments:

  1. Canım niveanın temizleme köpüğünü bende kullanıyorum ama yüzüme pek bir şey kullanmadığım için gayet memnun kaldım. Hem makyajını, hem cildini temizlesin istiyorsan Aqua Sensatıon canlandırıcı temizleme jeli var. O daha iyi bu konuda ;)

    ReplyDelete
  2. Nivea'nın köpüğünden ben de hiç memnun kalmadım :/ hiç kullanmamışsın gibi duruyor :/
    O el kremi ne tatlı öyle yaa bilgisayar ekranından okşadım onu vallahi :D
    Kozmetikçi adam bana da çok ilginç geldi, insanın böyle ilgilenmesi güzel aslında.
    Ahh bende de mum takıntısı var biliyor musun? :) İkea'ya her gidişimde bir mum almalıyım! :)
    Güle güle kullan cancağızım <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen, Ikea mum delisiyim ben de yaa :D Sag ol bitanem <3

      Delete
  3. nivea yüz temizleme köpüğünü çok merak ediyordum yazdığın iyi olmuş canım. hepsi çok güzeller güle güle kullan inşallah öptüm <3

    ReplyDelete
  4. Ayyy bi Nazlı adı gördüm sanki :O Seni floral grunge olarak kaydetsin ordakiler hehe <3
    Bebisim yaaaa sen var yaaa en en en en en tatlı bloggersın!

    ReplyDelete
  5. O el kremi çok şekermiş.Öldüm ona ya.Kazanan arkadaş çok şanslı valla.Bu arada kumpirci olayı bir garipmiş.Değişik yani. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, cok seker bir krem :-) Insallah begenmistir!

      Delete
  6. Kremin kabini cok begemdim acaba kokusu nasil diyecektim ki sende koklamamissin . Cok tatli bir kreme benziyor,
    Bloguma gelirsen cok sevinirim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    ReplyDelete