Friday, April 19, 2013

Cekilis Hakkinda

Arkadaslar lütfen, cekilisime yukaridaki kutudan katilmanizi istedim, ama siz hala cekilis yazisinin altina normal bir cekilisteymis gibi Facebook'unu begendim, Twitter'ini takip ettim tarzinda yorumlar yaziyorsunuz. Lütfen yukaridaki Rafflecopter kutusundan katilin, yoksa katiliminizi kabul etdemem. Her birinin pesinden kosup sunu söyle bunu böyle yapmaliydin demek de istemiyorum acikcasi. O kutudan katilmayip da cekilisin altina yorum birakip iletisim bilgilerini veren kisileri eledim. Ya kutudan katilirsiniz, ya da hic katilamazsiniz, kusura bakmayin lütfen.

- iheartsu

Instagram: iheartsu
Mail: theheartscalling@gmail.com

4 comments:

  1. çok kızdırdık seni çok :))) bende öyle yapmıştım başta

    ReplyDelete
  2. bende katıldım umarım becerebilmişimdir :D

    ReplyDelete
  3. kaçrılırmı bu güzel çekiliş yahu :)

    ReplyDelete